Forberede skat forberedelse

At være forberedt til din skat udnævnelsen kan virkelig betale sig med hensyn til maksimering af fradrag og minimere skat samt sænke gebyrer opkrævet af din tilberedningsvirksomheden! Derudover bør du være i stand til at gå væk fra din skat aftale med fred i sindet, dit afkast er fuldstændige og nøjagtige og måske endda nogle besparelser skatterådgivning, som du virkelig kan bruge.

At finde en klargører

Først og fremmest, er at finde en skat professionel at arbejde med en meget vigtig beslutning. En professionel afgift er ikke kun en skat tilberedningsvirksomheden, men en person, der kan give dig råd om skattespørgsmål og hjælpe dig med skatteplanlægning. Du vil finde nogen, der er ikke kun professionel og kompetent, men der er også en god pasform for dig og dine specifikke behov.

Valg en klargører udelukkende baseret på pris er ikke nødvendigvis i din bedste interesse. Klargørere, der forbereder mange vender tilbage til lavere priser kan være mere bekymret med mængden af returnerer forberedt end kvaliteten af returnerer forberedt. Afkast, der er hastet igennem kan have fejl eller udeladelser, som du er i sidste ende ansvarlig for. En grundig og præcis tilbagevenden hvor fradrag har været maksimeret retmæssigt bør være din primære skat forberedelse mål.

Hvis det er muligt, er det bedst at vurdere din situation og kigge efter en klargører tidligt. Dette vil give dig mere tid til at finde en klargører, der passer godt til dig og eventuelt endda drage fordel af en skatteplanlægning høring, der kan spare dig flere penge i skat. Holde i betragtning, at hvis du venter med at ringe rundt indtil skat sæson (medio januar til midten af April), det kan være udfordrende for at finde nogen, der vil være villig eller i stand til at tale med dig over telefonen i mange detaljer om din specifikke situation.

Hvis du synes, at det er skat sæson allerede og du har ikke besluttet om skatten professionel, at du vil bruge, der er et par måder, du kan finde ud af mere om nogle af dem uden at optage meget af deres tid på telefonen. Hvis du har adgang til internettet, kan du tjekke ud websites af lokal skat fagfolk til at finde ud af mere om deres virksomheder, deres legitimationsoplysninger og de tjenester, de tilbyder. Du kan også tjekke med familie og venner til at få nogle henvisninger.

Et sidste punkt om at finde en skat tilberedningsvirksomheden at du virkelig har brug at vide-de er ikke alle ens! Vidste du, at kun et par stater kræver nogen form for godkendelse eller registrering af producenter? SÃ¥ledes, i de fleste stater, næsten alle kan Ã¥bne op en skat forberedelse business. Vidste du, at de alle ikke har fuldtids, Ã¥ret rundt timer? Dette er vigtigt, hvis du har spørgsmÃ¥l eller problemer efter din skat er forberedt. Du skal gøre dit hjemmearbejde nÃ¥r du tjekker ud potentielle regnskabsudarbejdere – finde ud af om deres licenser/legitimationsoplysninger, uddannelse, erfaring og anvendelighed hele Ã¥ret. To professionelle, som du bør overveje i din søgning er statsautoriserede revisorer (CPA) og indskrevet agenter (EAs). De hver især skal opfylde strenge kriterier for at opnÃ¥ deres betegnelser samt overholde strenge kodeks af faglige etik og opfylde Ã¥rlige fortsat faglig uddannelseskrav.

At få forberedt og organiseret

Når du finder en klargører, som du vil arbejde med, vil du være godt forberedt og organiseret til at sikre, at du får mest muligt ud af sin tid og service. At være organiseret og parat kan reducere ikke kun din skattepligt, men din skat forberedelse gebyrer så godt.

Før du går videre med den faktiske før mødet forberedelse trin og specifikke elementer, du skal bringe til din skat udnævnelse, det skal bemærkes, at alle regnskabsbrugere ikke faktisk opfylder med deres klienter ansigt til ansigt til at forberede deres afkast. Nogle har bare klienter frafald eller indlevere deres oplysninger. Når returnerer har udarbejdet, de mail-vender tilbage til deres klienter eller har klienterne samle dem op. Ville du føler dig tryg ikke møde med din familie læge for dit barns årlige fysisk eksamen? Der er så meget mere, du kan komme ud af skat forberedelse proces ved at møde og arbejde med klargøreren!

Nedenstående er trin, du skal tage før møde med din skat tilberedningsvirksomheden:

Planlægge din aftale tidligt. Den tidligere i sæsonen skat du planlægge din udnævnelse, jo mindre sandsynligt vil det være, at din tilberedningsvirksomheden beskæftiger sig med mange stressede, sidste-øjebliks klienter. Derudover vil du være mere tilbøjelige til at få en aftale for en dag og tid, der passer godt ind i din tidsplan.

Anmeld sidste års afkast. Dette vil minde dig om skattespørgsmål eller situationer, som du bliver nødt til at diskutere med din tilberedningsvirksomheden samt minde dig om emner, som du får brug for din aftale.

Organisere alle kvitteringer og papirarbejde. Den “skotøjsæske” eller lignende metode er ikke bedst for din skat udnævnelse, medmindre du ønsker at betale din tilberedningsvirksomheden til at sortere og organisere tilføje op kvitteringer. Har dine kvitteringer organiseret og udgjorde efter kategori. Har andre relevante dokumenter, organiseret efter kategori.

Samle alle skat-relaterede e-mails, som du modtager, skal omfatte fortrykt skatteformularer, skat brochurer, og skat rykker bekendtgørelser. Disse emner vil ofte omfatte oplysninger, der er nyttig for din tilberedningsvirksomheden i forhold til din situation. Mange skat klienter antager, at fordi deres klargøreren bruger skat software, der er ingen grund til at bringe disse elementer til deres skat udnævnelse.

Udarbejde oplysninger på usædvanlige situationer. Hvis du har unikke skat situationer eller passiver, forberede sig på at diskutere dem. Dette omfatter enhver tidligere problemer du måtte have.

Medbringe relevante edb-datafiler. Hvis du holde styr på din økonomi med et program som QuickBooks eller Excel, bringe data filerne med dig. At have data fil(er) handy kan hjælpe med at besvare eventuelle spørgsmål, sidste minut. Ring først for at sikre den klargører office understøtter din filformat.

Børste på relevante skat lov/afgiftsændringer. Mens det ikke er det altid muligt for ikke-skattemæssige professionel til at være fuldt bevandret på skatteret, mere oplyst du er, jo bedre du vil være i stand til at bistå med tilbagesendelse forberedelsesprocessen, give vigtige oplysninger og holde unødvendige spørgsmål til en minimum. Besøge IRS hjemmeside (www.irs.gov) og hjemmesiden for din udenrigsministerium beskatning/indtægter-du vil sandsynligvis blive overrasket over, hvordan skatteyderen venlige disse steder kan være.

Kompilere dine spørgsmål i et organiseret listen. Prøv at undgå spørgen tilfældigt / tilfældigt under din skat udnævnelse eller at gøre flere telefonopkald til din tilberedningsvirksomheden på samme måde. Dette er ikke en effektiv udnyttelse af din tid eller dine klargøreren.

Være på tid til din udnævnelse. Mens vi har alle travlt, er der formentlig ingen, som pressede på for tiden som en skat tilberedningsvirksomheden under skat sæson. Hvis du er for sent, kunne dette tage væk fra den tid klargøreren kan bruger med dig. Det er vigtigt at huske på at din klargører kan have aftaler med andre klienter før og efter deres udnævnelse. Derfor, holde for øje, at det er muligt for din udnævnelse eller ene, før dit til at køre et par minutter over planlagt/tildelte tid, så vær tålmodig.

Undgå distraktioner under din skat udnævnelse. Chit Chat med din klargøreren, mobiltelefoner og personsøgere, og at bringe børn med dig til din skat udnævnelse kan skabe unødvendige distraktioner for din klargøreren, som kan resultere i utilsigtede fejl på din selvangivelse. Din klargøreren skal være i stand til fuldt ud at koncentrere sig om opgaven ved hånden.

Forsinke ikke få oplysninger til din klargøreren. Hvis efter din skat aftale du har brug at komme tilbage med din tilberedningsvirksomheden med yderligere oplysninger, gøre det umiddelbart så dit afkast er stadig frisk i dit klargøreren sind og at undgå sidste minut April 15th haste. Husk, at din tilberedningsvirksomheden har mange andre kunder til at beskæftige sig med. Således, han/hun ikke kan forventes at ringe til at minde om, at han/hun stadig venter på oplysninger fra dig. Du bør tage ansvar for at få yderligere oplysninger nødvendige for at din klargøreren og for at følge op med hensyn til dit afkast i processen.

Som for nogle specifikke elementer, som du ikke ønsker at glemme at bringe til din udnævnelse:

Sørg for at du har alle dokumenter relateret til indkomst. Eksempler kan nævnes løn erklæringer (form W-2s); Pension og pensionering indkomst (danner 1099-R); renter og udbytte indkomst (kontoudtog og rapporter, Forms 1099-INT, former 1099-DIV); selvstændige business indkomst; lotteri eller gambling gevinster; Social sikring; arbejdsløsheden erstatning; lejeindtægter; kommissioner; og tips.

Tilvejebringe dokumentation for udgifter og tab. Eksempler omfatter selvstændige firmaudgifter; lotteri eller gambling tab; udgifter fra udlejning; medicinske og dentale udgifter; brænding beskæftigelsesrelaterede udgifter; job-relaterede uddannelsesmæssige udgifter; Job Søg udgifter; flytte udgifter; og barn pleje udgifter (til at omfatte behandlerens fulde navn, adresse, og skat id- eller CPR-nummer).

Tilvejebringe dokumentation relateret til dit hjem. Typisk er giver ejerboliger mange store skattefordele. Hvis du køber eller sælger et hjem i løbet af året, Sørg for du sætter komplet dokumentation med hensyn til køb eller salg af et hjem. Derudover bring oplysninger/erklæringer vedrørende fast ejendom og løsøre skatter og realkreditlån og/eller friværdi lån interesse betalt.

Dokumentation vedrørende diverse indtægter eller gæld. Andre elementer til at bringe dokumentation på, hvis det er relevant, omfatter, men er ikke begrænset til: salg af aktier og obligationer; statslige og lokale skatter restitutioner; underholdsbidrag betalte eller modtaget; anslået eller udenlandske skatter betalt; og kontanter og ikke-cash velgørende donationer.

Oplysninger om nye pårørende der skal ansøges på din selvangivelse eller ændringer til pårørende. Hvis du har haft en baby, fået gift, har vil begyndt at støtte en slægtning, osv., din tilberedningsvirksomheden savn navn, CPR-nummer og dato for fødsel oplysninger (også diskuteret nedenfor). Et navneskifte er et andet eksempel på sådanne oplysninger, som din klargøreren skal.

Hvis du ikke er sikker på, om noget har skattemæssige konsekvenser, bringe relaterede dokumenter eller oplysninger og spørge!

Desuden, hvis du er en ny klient til din tilberedningsvirksomheden, skal du følgende emner/oplysninger samt:

Din forudgående år selvangivelser til også at omfatte relevante elementer såsom former W-2s. Ikke kun din føderale afkast, men også din stat og alle lokale afkast. Der er elementer på din forudgående år afkast, der kan bære frem til din nuværende selvangivelser. Desuden, give returnerer klargøreren for bedre at forstå din skattemæssige situation.

Fulde navn, CPR-numre og datoer for fødsel for alle personer, der skal medtages på din selvangivelse. Det er meget vigtigt, at navne og CPR-numre givet til din tilberedningsvirksomheden nøjagtigt matche op med hvad der er på den enkelte persons sygesikringsbevis. At bringe faktiske Social sikring kort til din udnævnelse bidrager til at sikre dette. Derudover skal datoer for fødsel være præcise. Når sådanne oplysninger ikke er korrekte, kan dette forårsage din tilbagevenden til afvises til forarbejdning eller ellers forårsage en forsinkelse i behandlingen af dit afkast.

Ud over de ovenfor anførte varer, kan din tilberedningsvirksomheden har nogle yderligere krævede elementer, såsom en gyldig staten udstedt id-kort eller kørekort til hver skatteyder.

Husk, at selv om klargøreren bærer et medansvar, du er i sidste ende ansvarlig for din selvangivelse. Så at finde en stor klargøreren og at være forberedt og organiseret vil hjælpe med at sikre, at du genkende den største skat besparelser muligt og at din skat aftale går glat!

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *